۱۳۸۸ آبان ۱۴, پنجشنبه

حکم اعدام سه همجنس گرا در ایران



هر روز شاهد اعدام های بیشتر با احکام مختلف هستیم که قانون مجازت های اسلامی آنها را صادر می کند ! این قوانین بدور از هر گونه رفتارهای انسانی و بشر دوستانه بوده و هست و همچنان بر قتل و کشتار انسانها تاکید می کند من نیز به سان همه کسانی که با احکام اعدام مخالف هستند می خواهم که این احکام هر چه سریعتر متوقف شوند .

این بار سه مرد بخاطر همجنس بازی در دوران زیر 18 سال محکوم به اعدام شده اند تا باری دیگر جمهوری اسلامی ایران نشان دهد که هیچ ارزشی برای جان انسان ها قائل نیست .


  • احکام اعدام متهمان نوجوان را لغو کنيد، ديده بان حقوق بشر - سه مرد که به انجام عمل لواط متهم شده اند در انتظار اعدام هستند ؛ (نيويورک- ۴ نوامبر ۲۰۰۹)- ديده بان حقوق بشر امروز از دولت ايران خواست که فورا سه حکم اعدام برنامه ريزی شده برای سه نفری که به انجام عمل همجنس گرايی در زمانی که زير هجده سال داشتند متهم هستند را متوقف کند. مهدی پ. از تبريز، محسن ق از شيراز و نعمت صفوی از اردبيل در پرونده های جداگانه ای به انجام اعمال همجنس گرايانه در زمانی که کمتر از هجده سال داشتند متهم شده اند. هنوززمانی برای اعدام اين افراد در نظر گرفته نشده است اما وکيلی که دو نفر از اين افراد را نمايندگی می کند نگران آن است که هر روزی اين احکام اجرا شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر