۱۳۸۸ شهریور ۳۰, دوشنبه

امارات متحده مرکز رسمی مافیای فحشا در منطقه خاورمیانه

دولت امارات سالهاست با بیان اینکه امارات کشوری ازاد میباشد برای جذب توریست به این کشور دست مافیای فحشا را باز گذارده و قاچاقچیان در ظاهر مخفیانه ولی در واقع بصورت ازاد اقدام به قاچاق زنان و دختران از کشور های مختلف به این کشور مینمایند.
شیوخ و امیر زاده های اماراتی و کارگران خارچی که برای کار به این کشور عزیمت کرده اند متقاضیان اصلی قربانیان سکس میباشند .
قاچاقچیان پس از ورود زنان و دختران که انان بدلیل فقر مالی به این راه کشیده شده اند و بیشتر از کشور های اسیای میانه میباشند پاسپورت انان را گرفته و نمیگذارند به کشورشان باز گردند .
پلیس امارات از این محلهای فاحشا که اکثرا در دبی میباشد اطلاع دارد ولی هیچ اقدام عملی برای از بین بردن این تجارت کثیف از خود نشان نمی دهد ..
انچه باعث تاسف است قاچاق تعدای از زنان و دختران ایرانی به این کشور حاشیه خلیج فارس است .
شبکه های مافیایی ابتدا با عنوان شرکتهای کاریابی زنان و دختران را وارد امارات میکنند و پس از مدتی با روشهایی مخصوص انان را الوده میکنند و پس از مدتی اقدام به فروش انان به شبکه های فحشا در اروپا میکنند و این شبکه ها اقدام به پخش تصاویر این قربانیان در شبکه های ماهواره ای میکنند و عملا راه بازگشت به کشور و خانواده را بر روی انان میبندند و انان دیگر چاره ای جز ماندن در این گروههای فحشا ندارند .
این شبکه های ماهواره ای که اکثرا توسط یهودی های صهیونیست اداره میشوند به جز اهداف مالی اهداف بزرگتر دیگری را نیز دنبال میکنند که مهمترین انان گسترش فحشا در میان کشور های اسلامی و الوده نمودن جوانان برای رسیدن به اهداف سیاسی و نظامی خود در اینده نه چندان دور میباشد انان با راه اندازی شبکه های تلویزیونی سکسی عرب زبان و فارسی زبان جنگ فرهنگی بزرگی را توسط انتهای ماهواره ای براه انداخته اند .
یهودی های صهبونیست ها با برنامه ریزی دقیق بدنبال فتح اندلس بزرگ اسلامی توسط رواج فحشا در میان این جوامع میباشند .

بیمارستان ها مدارک پزشکی مصدومان اخیر را تحویل ندهند


قرارگاه ثارالله تهران در ابلاغیه ای با دو مهر "آنی" و "خیلی محرمانه"، به وزارت بهداشت و درمان پزشکی اعلام کرده که بیمارستان ها حق تحویل مدارک پزشکی مجروحان و مصدومان حوادث پس از انتخابات را به آنها ندارند.

در ابلاغیه قرارگاه ثارالله که سردارمحمد حجازي فرماندهی آن را بر عهده دارد و تصویر آن در انتهای این خبر قابل مشاهده است، تصریح شده: " تحویل اسناد و مدارک پزشکی به کلیه مجروحان و مصدومان حوادث اخیر ممنوع می باشد".

این ابلاغیه به تاریخ 28 تیرماه ارسال شده و به معاونت سلامت وزارت بهداشت دستور داده "ترتیبی اتخاذ گردد تا بیمارستان ها از تحویل هرگونه اسناد و مدارک به افراد مذکور خودداری نمایند."

دستور العمل سپاه، به امضای سرتیپ دوم پاسدارعلی خلیلی، معاون پشتیبانی و رییس کمیته بهداری قرارگاه ثارالله تهران، رسیده و در تاریخ 4 مردادماه از سوی وزارت بهداشت اعلام وصول شده است.

اقرار متهمان علیه خودشان هم اعتبار ندارد

خامنه ای روز گذشته در مراسم نماز عید فطر، برای اولین بار درباره اعترافات بازداشت شدگان و پخش آن در تلویزیون اظهار نظر کرد. او اعتراف افراد علیه خود را شرعا و عرفا نافذ دانست اما اعتراف افراد علیه اشخاص دیگر را غیر معتبر اعلام کرد. این سخنان رهبر جمهوری اسلامی، که روز گذشته در نماز عید فطر در تهران بیان شد، واکنش های متفاوتی را برانگیخته است. از سویی تحلیل گران معتقدند بخشی از سخنان دیروز خامنه ای پاسخی به نامه تظلم خواهی فرزندان هاشمی رفسنجانی به رئیس قوه قضائیه است و از سوی دیگر حقوقدانان برجسته کشور اعتراف افراد علیه خود را حائز شرایطی می دانند که بدون لحاظ یکی از این شرایط، فاقد ارزش و اعتبار قانونی خواهد بود. "روز" در گفتگو با عبدالفتاح سلطانی، حقوقدان و عضو کانون مدافعان حقوق بشر و همچنین ناصر قوامی، رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ششم، جنبه های مختلف این موضوع را بررسی کرده است. سخنان رهبری زنگ خطراست سخنان آیت الله خامنه ای در خطبه های عید فطر در حالی ایراد شده که بعد از کودتای انتخاباتی 22 خرداد، فعالان سیاسی و مطبوعاتی منتقد دولت احمدی نژاد و معترض به تقلب گسترده صورت گرفته در انتخابات به صورت فله ای بازداشت شده و در شرایطی خاص تحت بازجویی قرار گرفته اند. طی هفته های اخیر نیز افکار عمومی شاهد پخش اعترافاتی بودند که مشخص نیست در چه شرایطی اخذ شده است. هر چند برخی اخبار منتشر شده، از فشارهای روحی و جسمی شدیدی که بر بازداشت شدگان برای اخذ اعترافات علیه خودشان وارد می شود خبر میدهند. سخنان آیت الله خامنه ای زنگ خطری است بر اینکه بدون توجه بر چگونگی اخذ اعترافات، این نوع اقرارها را در دادگاه، مستند قرار دهند و بر مبنای آن حکم صادر کنند. عبدالفتاح سلطانی، حقوقدان برجسته و عضو کانون مدافعان حقوق بشر معتقد است که اقرار افراد علیه خود، در شرایطی نافذ است که در شرایط عادی اخذ شود. او در گفتگو با "روز" گفت: در قانون اساسی و قانون کیفری شرایطی برای اقرار در نظر گرفته شده و بر اساس قانون اساسی هر اعترافی که با اجبار یا اکراه و حتی اغفال متهم اخذ شود خلاف قانون و فاقد سندیت قانونی است. این وکیل دادگستری افزود: یکی از علائمی که نشان میدهد اقرارها در شرایط خاصی اخذ می شود، این است که متهم را از زندان به طور مستقیم به دادگاه برده و محاکمه می کنند و اگر اعترا...

کودتایی به دست انجمن حجتیه و سرکردگی مشائي(افشاگري از امیرعباس درویش

انجمن حجتیه در ایران از دیر باز برای جلوگیری از فعالیت بهائیان کار خود را آغاز کرده بود اما در سال 62 آیت الله خمینی فعالیت این انجمن را منحل کرد اما پس از رحلت وی این انجمن رفته رفته شروع به فعالیت کرد . به طور خلاصه حجتیه ای ها بر این نظرند که فساد باید جامعه را فراگیرد تا مقدمات ظهور امام زمان(عج) فراهم شود. در این راستا آنها با هرگونه حکومت دینی و فعالیت سیاسی مخالفند. پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برخی افراد نسبت به اوج گرفتن فعالیت این گروه هشدار می دهند چرا که فضای ایجاد شده پس ازانتخابات باب میل این گروه است. اسفندیار رحیم مشایی از پایه گذاران اصلی و در واقع تئوریسین این انجمن در سالهای اخیر است و این واقعیتی است که همه می دانند اما به زبان نمی آوردند . مشائی نه تنها از زمان حضورش در شهرداری بر سر مسئله ظهور امام زمان فعالیت داشت و از رهبران اصلی حجتیه است که در اصل تئوریسین اصلی کودتا نیز می باشد . مشایی بر خلاف تصور همه که بر این باورند که دهن کجی احمدی نژاد است به رهبری مهره هایی در دست دارد که خود عزیز کرده رهبری است اما آیت الله خامنه ایی چاره ایی جز مخالفت ظاهری با او ندارد چرا که در این شرایط همراهان اصولگرای خود را نیز که منتقد مشایی هستند از دست می دهد . بسیاری از علما در خصوص فعال شدن این انجمن هشدارهای بسیاری دادند اما رهبری تنها کسی بود که به این ماجرا توجه زیادی نشان نداد . من امیر عباس درویش از تیم سابق حفاظت از اشخاص بعد از حضور رادان در نیروی انتظامی از کار خود استعفا دادم باور این موضوع که تیم های حفاظتی با جدیدترین شیوه های روز دنیا دوره دیده اند اما حالا سرتیم های حفاظتی از نیروهای بسیج انتخاب می شود نه تنها برای من که برای هر کس دیگری سخت و غیر قابل تحمل بود اما با ماجراهای پیش آمده در دوران انتخابات دهم تکلیف خیلی از ما با رهبری و سران کشور روشن شد و بسیاری از دوستان ما در سپاه پاسداران وزارت اطلاعات و نیروهای متخصص در نیروی انتظامی به ماهیت اصلی این جنایات پی برده و بیش از این تاب ادامه همکاری را نداشتند که بسیاری از انها بازداشت و برخی نیز ناپدید شدند و برخی نیز چون من به زندگی مخفی رو آورده اند حال با در دست داشتن مدارکی که ماهیت اصلی کودتا را نشان می دهد و این موضوع را روشن می کند که انجمن حجتیه با مه...

مجلس خبرگان ، فردا (سه شنبه) برای بررسی عملکرد آیت الله خامنه ای ، به ریاست هاشمی رفسنجانی تشکیل خواهد شد

به گزارش شبکه العربیه از تهران ، فردا سه شنبه ، مجلس خبرگان رهبری به ریاست هاشمی رفسنجانی ، قرار است بعد از یک ماه تاخیر در تشکیل جلسه خبرگان رهبری برای بررسی عملکرد آیت الله علی خامنه ای روز سه شنبه این جلسه تشکیل شود . تاخیر در برگزاری جلسه خیرگان بنا به درخواست تعدادی از اعضای این مجلس صورت گرفته بود ، در حالی که درخواستی از سوی اعضای بارز مجلس خبرگان جهت بررسی عملکرد رهبر ایران بعد از انتخابات ریاست جمهوری و وقایع پس از آن به هاشمی رفسنجانی ارائه شده است . در همین حال عده ای بر این نظر معتقد هستند که سخنان آیت الله علی خامنه ای در نماز عید فطر مبنی بر حمایت ضمنی از هاشمی رفسنجانی و غیر قبول خواندن برخی اعترافات ، بی ارتباط به جلسه فردا نبوده است .

هموطنان عزیز

هموطنان عزیز، تلوزیون حاج عزت قرار است برنامه پر بیننده نود را دوباره راه اندازی کند که هدف از راه اندازی مجدد این برنامه جبران خسارات وارده به سازمان بخاطر تحریم آگهی دهندگان است. لذا با تحریم این برنامه نقشه های حاج غزت و دارو دسته ایشان را نقش بر آب کنیم. ارسال اس ام اس به برنامه نود یعنی کمک به تلوزیون دروغ و خیانت به خون ندا ها و سهراب هاست. زنده با جنبش سبز