۱۳۸۸ شهریور ۷, شنبه

شیشه عمر جمهوری اسلامی به دست مردم افتاد ... بشکن

از فرصت طلایی نماز جمعه باید بالا ترین بهره را برد آنجا که پای آزادیخواهی و حق طلبی در میان است ، چه اهمیتی دارد که چه کسی امامت نماز جمعه را بعهده دارد ؟ اگر می توانیم از این فرصت گرانبها که بصورت قانونی در اختیار ما قرار گرفته بهره برداری کنیم ، چرا نه ؟ خیلی ساده است ! هر هفته بدون توجه به اینکه امام جمعه کیست با همدیگر قرار ملاقات میگذاریم در محل برگزاری نماز جمعه . حکومت هم راهی ندارد جز اینکه یا این لقمه بزرگ را فرو بدهد و جانش بالا بیاید یا اینکه نماز جمعه را تعطیل کند . فکرش را بکنید : جمهوری اسلامی از قویترین نقطه اتکای خودش ، سنگین ترین ضربه را میخورد ! به این ترتیب که یا به برگزاری هفتگی تجمعات ملیونی تن در میدهد یا اینکه مجبور میشود نماز جمعه اش را تعطیل می کند ! در هر دو صورت پیروزی ازآن مردم است

فیس بوک مقررات اطلاعات شخصی کاربران را اصلاح می کند


در پی مذاکرات مقام های کانادایی با فیس بوک، این شرکت موافقت کرد در نحوه مدیریت اطلاعات کاربران تغییراتی انجام دهد و درباره این موضوع با شفافیت بیشتری عمل کند. ماه گذشته اعلام شده بود سیاست فیس بوک در نگهداری دائمی اطلاعات شخصی کاربران به وسیله این سایت در مغایرت با قوانین کاناداست. فیس بوک همچنین قرار است سیاست جدید خود درباره غیرفعال سازی یا حذف حساب کاربری اعضای را اعلام کند. جنیفر ستودارد، کمیسر امور حریم خصوصی شهروندان کانادا با اعلام رضایت از تصمیم فیس بوک گفت: "این تغییرات به معنی حفاظت بهتر از حریم خصوصی دویست میلیون کاربر فیس بوک در کانادا و سراسر جهان است." الیوت شریج، از معاونان فیس بوک نیز می گوید تغییر سیاست های فیس بوک استانداردهای این صنعت را تغییر خواهد داد. فیس بوک همچنین قرار است به کاربران امکان دهد بیشتر از قبل بر اطلاعات شخصی که در اختیار طرف های سوم مانند تولیدکنندگان اپلیکیشن ها و بازی های فیس بوک قرار می گیرد، تسلط داشته باشند. مقررات جدید فیس بوک تولیدکنندگان اپلیکشن ها را موظف می کند به کاربران اطلاع دهد در پی دسترسی به کدام اطلاعات شخصی آنها هستند و پیش از دسترسی به آن از آنها اجازه بگیرند. به گفته خانم ستودارد، تاکنون تولیدکنندگان اپلیکیشن های فیس بوک به طور نامحدود به اطلاعات شخصی کاربران دسترسی داشته اند. به گفته او تغییرات فیس بوک به کاربران اجازه خواهد داد بر این موضوع نظارت بیشتری داشته باشند. این سایت همچنین قرار است کاربران را تشویق کند تا درباره انتخاب سطح خصوصی سازی اطلاعات خود دقت بیشتری کنند و تفاوت بین حذف حساب کاربری و غیرفعال سازی آن را بیشتر توضیح دهد. به گفته مایکل ریکتر، از مدیران فیس بوک، اگر کاربری حساب خود را صرفا غیرفعال کند اطلاعات خصوصی او در سایت باقی خواهد ماند. فیس بوک همچنین از شروع فوری تغییرات خبر داده است ولی می گوید اجرایی شدن این اصلاحات ممکن است تا یک سال طول بکشد. کانادا اولین کشوری است که درباره مقرارت حریم خصوصی کاربران در فیس بوک تحقیقات کاملی را انجام داده است. این تحقیقات پس از شکایت یک مرکز تحقیقاتی در دانشگاه اتاوا آغاز شد. دوازده میلیون کانادایی یا به عبارتی یک سوم جمعیت این کشور کاربر فیس بوک هستند.

مدرک وزیر پیشنهادی علوم مانند کردان بررسی می‌شود


یورش چند عرب لبنانی به تظاهر کنندگان ایرانی در آلمان به اتهام توهین به قائدشان خامنه ای !

دیروز در یکی از شهرهای آلمان در حالیکه ایرانیان مشغول تظاهرات و اعتراض به قصد پایمال نمودن خون شهیدان راه آزادی ایران و حمایت از زندانیان سیاسی و برسمیت شناخته نشدن دولت کودتا از سوی کشورهای غربی و اروپایی با در دست داشتن عکس هایی از شهیدان ندا و سهراب و دیگران عزیزانمان بودند، بناگاه گروهی پنج تا شش نفره با حمله به آنان و اعتراض بر عکسی که در دست یکی از تظاهرکنندگان بود که در آن خامنه ای را نشان داده با ضربدری قرمز بر روی آن و زیر نوشته ای «مرگ بر دیکتاتور». گروه حمله کننده میگفتند این توهین به قائد ما بوده ! و قصد پاره کردن عکس را داشتند که با تو دهنی از سوی تظاهرکنندگان و آلمانی هایی که آنجا بودند روبرو شدند ! از همه جالبتر در این برخورد میتوان از حمایت بسیار چشمگیر آلمانیها از تظاهرکنندگان و اینکه قبل از جوابگویی ایرانیان حاضر به آنان ! «چند آلمانی به حمله کنندگان میگفتند: میترسید اینا (آخوندها)بروند و شما گشنه بمانید ؟!» را ذکر کرد. لازم به توضیح میباشد چند هفته قبل نیز شخصی با فیلمبردار جلوه دادن خود ! قصد فیلمبرداری از آنان را داشته است که خبر آن نیز به اطلاع عزیزان رسید.

يك شكنجه‌گر چگونه خود را لو مي‌دهد و همكارانش را افشا مي‌كند؟

يكي از اين نفرات فردي بود به نام حسين فدايي آشياني. قبلاً نام او در رديف اعضاي گروه بدر كه به اتفاق 6گروه ديگر سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي را به وجود آوردند آمده بود. بعدها نيز به عنوان نماينده مجلس و سخنگوي «اصولگرايان» شناخته شده بود. اما فدايي در مصاحبه خود فاش مي‌كند كه در دهة60 از بازجويان بند209 اوين بوده است. علاوه برآن تعدادي از همدستان خود را نيز لو مي‌دهد. براي شناخت دقيقتر شخصيت يك شكنجه‌گر نظام آخوندي كه بعدها نماينده مجلس شده و بركرسي بسياري مسئوليتهاي ديگر تكينه زده است بد نيست مصاحبه او را مرور كنيم: حسين فدايي يك بازجو و شكنجه‌گر لو نرفتة بند209 اوين است. اوطي يك فقره مصاحبه با خبرگزاري فارس رژيم،در 15بهمن87، نه تنها خودش، كه تعدادي از همدستانش را لو داده است. تا اين جاي قضيه ما يك تشكر به ايشان بدهكار هستيم. اما براي كساني كه شكنجه‌گر تازه لو رفته را نمي‌شناسند توضيح مختصري لازم است تا بدانند در رده بندي شكنجه‌گران «نظام آخوندي» در كجا قرار مي‌گيرد. حسين فدايي آشياني متولد1334 در شهر ري. و الان دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي است. او طي 30سال حاكميت آخوندها همواره برمسندهاي مختلفي تكيه داشته است. نماينده دوره هفتم از تهران، شميرانات و اسلامشهر، عضو كميسيون اصل نود مجلس شوراي اسلامي ، معاون مركز مطالعات بنياد مستضعفان و جانبازان از جملة آنان است. او در سايت شخصي خودش، مقدار بيشتري اطلاعات از اين كه چكاره بوده را داده است.