۱۳۸۸ مهر ۴, شنبه

سعید راد در مراسم ختم والده خوردبين



اقتصاد و سیاست ج. اسلامی در دست یهودی تبارهای ایرانی

یک چیزی همیشه فکر من را به خود مشغول می کند و روزی راجع به اون تحقیق می کنم، چرا قدرت بازار در موتلفه جمع است و چگونه است که رهبر موتلفه یهودی زاده است و فامیلی خود را به عسگر اولادی مسلمان تغییر داده است؟ و به گونه ای از اقتصاد اسلامی دفاع می کند که پیر و برنانه تنها از اقتصاد اسلامی، بلکه از دین می گریزد.

در قم آنکه بیشتر دم از اسلام و ولایت می زند و دست همه مراجع را در تعصب دینی بسته است و آن چنان تئوری حکومت اسلامی سر می دهد و بر طبل تحجر می کوبد، که دین و آیین محمدی در نظر مردم ناخوش آید! و تمام دین گریزی مردم از قرائت دینی اوست، حتی دین روحانیت مبارز را قبول ندارد، خود را آسمانی می داند و همه را زمینی. باز به حسب و نسب که برمی گردیم به اجداد یهودی می رسیم!

درافغانستان، طالبان چهره ای زشت از اسلام عرضه می کنند و رهبران طالبان و القاعده در امریکا و با پول آژانس های یهود تربیت و تجهیز می شوند.

اخیرا شنیدم احمدی نژاد هم که دست کمی در تظاهرات افراطی دینی از آنان ندارد، از خانواده ای یهودی تبار بوده است. نگاهی به صفحه توضیحات شناسنامه او بیاندازیم تا تغییر فامیلی از "سبورچیان" به احمدی نژاد را دیده و ریشه خانواده سبورچیان در آرادان را بررسی کنیم. اگر حقیقت داشته باشد، حلقه قدرت، ثروت و روحانیت در نسل قوم یهود در ایران تحکیم شده است!

نگاهی به سابقه خانوادگی طراح مسئله هولوکاست بیاندازیم، همان مسئله ای که موجب مظلوم نمایی اسرائیل شد، مسئله ای که برای اولین بار در شورای امنیت ایران، به نفع اسرائیل محکوم شد، مسئله ای که اروپا را علیه ایران متحد کرد، بهتر است نظام اسلامی به حسب و نسب مادری او و محل رشد و نمو او بیشتر دقت کند، شاید رئیس جمهور در این موضوع بازی خورده باشد!

من صاحبخانه ای دارم یهودی، که فامیلی خود را عوض کرده است و یک فامیلی صد در صد اسلامی به معنای دوستدار خداوند یکتا برگزیده است. انتخاب فامیلی عربی و اسلامی برای حفظ اموال بوده است، او در جلسات آنقدر از علی (ع) و حب علی(ع) می گوید و به نام علی قسم می خورد که من گاهی احساس می کنم دارد به ریش من می خندد و امام مرا به سخره می گیرد! به او می گویم: نمی خواهد بنام امیر مومنان سوگند یاد کنی، تو به موسی ابن عمران (ع) سوگند بخور کافی است چون من به پیامبر شما ایمان دارم و نیازی نیست از امام ما خرج کنی که به او ایمان نداری. در این دو سال و اندی که مستاجر اویم در جلسات ، بیش از پدرم که خود را وقف علی (ع) کرده است، او از علی(ع) گفته است

نامه همسر دکتر ملکی به رئيس قوه قصائيه با توجه به اینکه ایشان 76 ساله دارند احتمال متواری شدن وی منتفی می باشد

همانگونه که ضمن نامه فوق الاشاره تشریح شده ، همسرم به لحاظ تحمل حبس های مکرر و طولانی ، از یک سو از مشکلات ناشی از ستون فقرات ، از یک سو درد ناشی از اعصاب مچ دست ، از یک سو بیماری مغز و اعصاب و از سوی دیگر بیماری سرطان پیشرفته پروستات رنج می برد ، و در حال شیمی درمانی از طریق تزریق زمان بندی شده آمپول می باشد . در حال حاضر بیماری نوسان ضربان قلب ( آریتمی ) ایشان حیات وی را تهدید می کند . مشکلات جسمی ایشان به گونه ای است که همواره جهت ادامه درمان به بیمارستان دی که پرونده پزشکی ایشان در آنجاست ، مراجعه می شده است . در نامه مذکور تقاضا کرده ام که ضمن لحاظ نمودن مراقبتهای امنیتی ، همسرم جهت معاینات ضروری به بیمارستان دی که پیشینه پزشکی ایشان در آنجاست اعزام گردد . همچنین با توجه به اینکه همسرم هیچگونه فعالیت مخفی نداشته و از این حیث بیم تبانی در مورد وی منتفی بوده ، و با توجه به اینکه ایشان 76 ساله و مسن ترین زندانی سیاسی فعلی در بند است و احتمال متواری شدن نیز از سوی ایشان منتفی می باشد و اساسا ایشان هیچگاه در اندیشه ماندن در سرزمینی غیر از ایران نبوده و نیستند ، لذا تقاضا دارد با لحاظ نمودن کهولت سن با تبدیل قرار ایشان از بازداشت به قرار مناسب دیگر ، اقدام فرمائید .

سرپرست سابق سازمان هواپيمايي: با آبروي مردم بازي نكنيد؛ احترام آبروي مومن ازكعبه بيشتر است

سرپرست بركنار شده سازمان هواپيمايي كشوري گفت: من كانديداي سرپرستي سازمان هواپيمايي كشور نبودم و اساسا بناي آمدن به چنين جايي را نداشتم و 26 سال در سمت قبلي خود مشغول به فعاليت بودم. به گزارش ايسنا، ايلخاني در مراسم توديع خود با بيان اينكه از ابتدا رضا نخجواني به عنوان گزينه سرپرستي مطرح بود، اذعان كرد: به من گفتند تو براي خدمت در اين سمت بهتر از سايرين هستي و من به‌‌عنوان يك سرباز كه برايم فرقي نمي‌كرد در كجا خدمت كنم بنابراين چنين سمتي را قبول كردم. وي با اشاره به اينكه روز اول خدمت من سانحه هوايي توپولف شركت كاسپين رخ داد، اين حادثه را كم‌نظير خواند و گفت: از اين باب اسم بنده بايد در كتاب برترين‌هاي جهان به‌‌عنوان بدشانس‌ترين مدير نوشته شود. سرپرست سابق سازمان هواپيمايي كشوري در ادامه به سانحه هوايي هواپيماي ايلوشين شركت آريا اشاره و تصريح كرد: آن زمان پيك پروازها بود و بايد جلوي حوادث را مي‌گرفتيم؛ از طرفي در جامعه التهاب ايجاد شده بود بنابراين در گام اول بخشنامه‌اي صادر كرده و از همه شركت‌هاي هوايي خواستيم طبق قانون رفتار كنند. ايلخاني به تعليق دو شركت هواپيمايي به دليل عدم اجراي قوانين اشاره و‌‌اظهار‌‌‌كرد:‌‌‌همچنين چندين گروه پروازي به علت عدم‌‌‌اجراي قانون زمين‌گير و چند گروه پرواز خارجي از كشور خارج شدند. سرپرست سابق سازمان هواپيمايي، شفاف‌سازي رفتارها و عملكردها و صدور دستورالعملي براي شركت‌هاي هواپيمايي را از مهمترين برنامه‌هاي ارائه شده خود خواند و اذعان كرد: رئيس سازمان هواپيمايي كشوري نبايد قدرت زيادي داشته باشد بلكه بايد به مقررات و آيين‌نامه‌ها محدود شود، بنابراين آيين‌نامه‌ها را روي سايت سازمان قرار داديم. وي با بيان اينكه قوانين و مقررات مربوط به 60 سال گذشته است و نامي از سازمان هواپيمايي كشوري در آن ديده نمي‌شود، افزود: كارگروهي را مسئول بازنگري قانون كرديم. همچنين 80درصد كد‌‌ملي يا قانون ملي هواپيمايي نوشته شده و قول پايان آن تا آخر سال داده شده است. ايلخاني با بيان اينكه در اين مدت با تمام توان كار كردم، تصريح كرد: براي هوا و هوس نيامده‌ام و به جاي قبلي بازمي‌گردم، اما به خاطر خدا آبروي مردم را نبريد. وي ادامه داد:در ابتداي برعهده گرفتن اين سمت ارادتم به نظام و رهبري در اوج خود بود و امروز كه از اين سازمان مي‌روم ارادتم بيشتر شده اما با آبروي مردم بازي نكنيد، چراكه احترام آبروي مومن از كعبه بيشتر است.

اراک اوباما : گزینه نظامی را در مقابل تهدید اتمی ایران کنار نگذاشته ام

در پایان اجلاس گروه بیست در پیتسبورگ آمریکا، رئیس جمهوری این کشور باراک اوباما، صریحاً تأکید کرد که گزینه نظامی را در مواجهه با تهدید اتمی ایران کنار نگذاشته است، هر چند او تصریح نمود که هنوز مایل است از راه دیپلماتیک بحران اتمی جمهوری اسلامی را حل کند.

در آغاز آخرین روز از اجلاس گروه بیست رهبران سه کشور آمریکا، فرانسه و انگلستان اقدام دولت تهران را در ساختن مخفیانه تأسیسات غنی سازی اورانیوم در نزدیکی قم شدیداً محکوم کردند. رئیس جمهوری آمریکا در ادامه واکنش خود به این خبر خطاب به رهبران تهران گفت : "جامعه بین المللی حرف خود را زده است. اکنون نوبت پاسخگویی ایران رسیده است." رئیس جمهوری آمریکا از رهبران ایران خواست که علاوه بر حُسن نیت، اراده همکاری خود را با جامعه جهانی در ملاقات اول اکتبر میان نمایندگان کشورهای گروه ۱+۵ و جمهوری اسلامی در ژنو بر سر پروندۀ اتمی این کشور نشان بدهند.


رئیس جمهوری آمریکا خطاب به رهبران تهران گفت که در ملاقات اول اکتبر نه فقط باید توضیحات لازم را در مورد تأسیسات قم ارایه کنند، بلکه نیز باید دست به یک انتخاب بزنند. او به حکومت تهران هشدار داد که در صورت بی اعتنایی به این الزامات با" مجازات های دردآوری" روبرو خواهد شد.

در واقع، با فاش شدن تأسیسات مخفی قم، موضوع مذاکرات اول اکتبر کاملاً تغییر کرده است. باراک اوباما با اشاره به این تأسیسات، تأکید کرد که بر ملا شدن این تأسیسات نتیجه اطلاعات سرویس های مخفی سه کشور انگلستان، آمریکا و فرانسه است که حاصل تحقیقات خود را به دقت با یکدیگر تطبیق داده اند، چرا که نمی خواسته اند کمترین ابهامی در مورد ماهیت و فعالیت های این تأسیسات باقی بماند.

رئیس جمهوری روسیه دیمتری مدودف ضمن ابراز بی حوصلگی از رفتارهای دولت ایران، تأکید کرد که در صورت عدم همکاری دولت تهران در ملاقات اول اکتبر باید روش های دیگری در قبال پرونده اتمی ایران اتخاذ کرد.

در واکنش محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران، در یک کنفرانس مطبوعاتی در نیویورک، در حاشیه اجلاس عمومی سازمان ملل، به رهبران فرانسه، انگلستان و آمریکا گفت که از اظهارات خود "پشیمان خواهند شد." او مدعی شد که تأسیسات اتمی قم مخفی نبوده و اینکه کشورش آژانس بین المللی انرژی اتمی را از وجود این تأسیسات بیش از یک سال مانده به راه اندازی اش مطلع کرده است.

با این حال، خود دولت تهران تنها دوشنبۀ گذشته وجود چنین تأسیساتی را پذیرفت و مدیر آژانس بین المللی انرژی اتمی، محمد البرادعی، در نامه ای تأکید کرد که تاکنون این نهاد وابسته به سازمان ملل از وجود تأسیسات اتمی قم مطلع نبوده است.

وزیر دفاع آمریکا، رابرت گیتس، سخنان رئیس جمهوری ایران را "دروغ" و "فریبکارانه" توصیف کرد و گفت : "اگر برنامه اتمی ایران حقیقتاً ماهیتی صلح آمیز دارد، چرا رهبران ایران از تأسیسات قم همزمان با شروع ساختمان آن سخنی نگفتند؟ چرا آنان از آغاز به بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی اجازه ندادند که از این تأسیسات دیدن کنند؟" وزیر دفاع آمریکا در ادامه افزود : "تعجب آور نیست که رهبران جامعه جهانی بر این اعتقاد باشند که انگیزه و اهداف رهبران ایران تجهیز این کشور به سلاح اتمی است." او در این حال اضافه کرد که کاربرد گزینه نظامی برای بازداشتن ایران از تجهیز خود به سلاح اتمی تنها یکی دو سه سال دسترسی این کشور را به بمب اتمی به تأخیر می اندازد و از اینرو، به گمان او، "تنها طریقۀ جلوگیری از دست یافتن این کشور به سلاح اتمی این است که حکومت ایران بفهمد که دستیابی به این سلاح به جای تقویت امنیت آن، امنیت این کشور را تضعیف خواهد کرد."

منابع فرانسوی گفته اند که حکومت ایران زمانی وجود تأسیسات اتمی قم را به رسمیت شناخت که فهمید سه کشور فرانسه، انگلستان و آمریکا قصد دارند طی گزارشی آژانس بین المللی انرژی اتمی را از وجود این تأسیسات که تاکنون مخفی مانده بودند مطلع سازند.

نیکلا سرکوزی رئیس جمهوری فرانسه اظهار داشت که نباید به رهبران ایران فرصت وقت خریدن داد، در حالی که دستگاه های غنی کننده اورانیوم این کشور در حال کار کردن هستند.

گردون بروآن نخست وزیر انگلستان اضافه کرد : مخفی نگاه داشتن تأسیسات قم کافی است تا جامعه بین المللی را به اقدامی قاطعانه تر در قبال جمهوری اسلامی وا دارد. آلمان و ایتالیا پشتیبانی خود را از موضع سه کشور انگلستان، فرانسه و آمریکا اعلام کردند و چین خواستار همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی شد.

این اولین بار نیست که منابع بیرون از حکومت تهران از تأسیسات مخفی اتمی ایران پرده برمی دارند. برای اولین بار نیز شورای ملی مقاومت ایران وابسته به سازمان مجاهدین خلق در سال ۲۰۰۲ از وجود تأسیسات اتمی نطنز پرده برداشت. این سازمان به تازگی مدعی شده است که حکومت تهران دو تأسیسات مخفی دیگر در تهران و حومه آن دارد که برای ساختن بمب اتمی مورد استفاده قرار می گیرند.

http://450.ir/upload/103/1042-17-2420552146-17.jpg