۱۳۸۸ تیر ۲۲, دوشنبه

زيبا ترين دختر سال دنياي اسلام (عکس)



فیلم - حمله اوباش خامنه ای به اتوموبیلهای شخصی، تخریب و سرقت از آنها


جنگ خبر
در صحنه آخر فیلم مشاهده می شود که یکی از ماموران شیشه ماشین را خرد می کند و همدست او از داخل آن شیئی را بیرون آورده و به سرعت دور می شود.

مهندسی یک امپراتوری - هخامنشیان (Engineering an Empire - The Persians)


این مستند به مطالعه تاریخی دوره پادشاهی کوروش و داریوش می پردازد و دستاوردهای مهندسی در آن دوران را مورد بررسی قرار می دهد مستند بسیار چالب و ارزنده ای است

عکس:بی احمدی نژاد بهشت هم نمی رویم

پس از انتقاد آیت الله استادی، امام جمعه قم از اقدامات طلاب تندرو حامی احمدی نژاد و اعلام عدم حضور در نمازجمعه این شهر مقدس، سایت علیرضا زاکانی به فکر انتقاد از این طیف معلوم الحال افتاد و نوشت:

افزایش فضای ملتهب سیاسی در کشور که در جریان انتخابات و حوادث پس از آن بوجود آمد، موجب شد تا نقد برخی تندروی های و سوء تدبیرها با اغماض مقطعی افراد و گروههای دلسوز انقلاب مواجه شود.

بر همین اساس، همزمان با حاکم شدن فضای احساسی در کشور و گسترش شایعات و تحلیل های به دور از منطق در ایام انتخابات و در جریان حوادث بوجود آمده پس از آن، که جریان سیاسی و رسانه ای کشور را به فضایی دو قطبی تبدیل کرده بود، برخی عملکردها و اظهارات منتسبین به نظام و دولت آزار دهنده جلوه می کرد که عملکرد رسانه های بیگانه و ضد انقلاب از یک سو و افراطی گری های مخالفین دولت از سوی دیگر، مانع از نقد این گونه تندرویها و سوء تدبیرها می شد، تا جایی که توان اصلی بسیاری از دوستداران انقلاب معطوف به پاسخگویی و شفاف سازی به شبهه افکنی ها و شایعه سازیهای رسانه های مخالف می شد.

با سپری شدن این فضای ملتهب و حوادث تلخ پس از انتخابات که به گواهی اسناد مختلف با سناریوی از پیش تعیین شده بیگانه و ضد انقلاب بوجود آمده بود و بداخلاقی برخی کاندیداهای ریاست جمهوری در دوران تبلیغات بستر ظهور و بروز آن را مهیا ساخت، وقت آن رسیده که صدمات و لطمات ناشی از موضع گیری های بی پایه و آتشین برخی منتسبین به نظام و دولت، که فاصله چندانی با مخالفت های علنی و شبهه افکنی های صریح دشمنان نداشته است مورد بررسی قرار گیرد.

از جمله افرادی که در چند ماه گذشته در لوای حمایت از یک نامزد خاص تنش آفرینی های بسیاری صورت داده و موضع گیری های نسنجیده عدیده ای انجام داده نشریه پرتو سخن و در راس آن دبیر سیاسی این نشریه یعنی قاسم روانبخش است.

وی که در ایام انتخابات ریاست جمهوری به مدد کمبود سخنران در ستادهای نامزد مورد حمایت خود مدام در حال سخنرانی بود با موضع گیری های تند خود نه تنها کمکی به پیگیری منطقی و آرام رقابت ها در کشور نمی کرد بلکه بر آتش هیجانات نیز می افزود و نکته جالب اینکه وی در روزهای پس از 22 خرداد هم دست از موج سازی و التهاب آفرینی های خاص خود بر نمی دارد تا جایی که بسیاری از مراجع و علمای حوزه علمیه قم به شدت از رویه وی به ستوه آمدند.

فيلمی از خاکسپاری سهراب

بامداد امروز ۲۲ تير ماه، سهراب اعرابی، در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

سهراب اعرابی، جوان ۱۹ ساله، در راهپيمايی ميليونی مردم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و معلوم نيست که همان روز و يا در بيمارستان جان باخته است. خانواده وی مدت ۲۶ روز از او هيچ خبری نداشتند تا اين که روز شنبه ۲۰ تير ماه مسئولين قضايی خبر کشته شدن وی را به خانواده اش ابلاغ کردند.

در مراسم خاکسپاری سهراب صدها تن که بيشتر آن ها را مردم همدرد خانواده وی تشکيل می دادند شرکت داشتند. نيروهای نظامی در مراسم حضور نداشتند اما لباس شخصی ها ديده می شدند.

مامورين انتظامی به خانواده سهراب اعلام کرده بودند که مراسم بدون سردادن شعار و هر چه سريع تر بايد پايان يابد.

پس از خاکسپاری شرکت کنندگان برای ابراز همدردی خود به خانه سهراب رفته و در آن جا مراسم را ادامه داده اند.