۱۳۸۸ بهمن ۲۱, چهارشنبه

خبرهای کوتاه (چهارشنبه)

طبقه چهارم
مردي در مصر پسرش را از طبقه چهارم ساختماني به پايين پرت کرد و او را کشت.به گزارش خبر آنلاين، پليس استان فيوم مصر روز حادثه در جريان کشف جسد يک پسر جوان در مقابل منزلش قرار گرفت و بلافاصله مأموران را به محل اعزام کرد.

شهردار سارق
شهرداري که در انگليس لباس زنانه سرقت مي کرد، به 2 سال زندان محکوم شد.به گزارش خبرآنلاين، اين مرد 59 ساله يکي از شهرداران ايالت لنکشاير انگلستان بوده که با استفاده از کليد يا شکستن در ها و يا از جا در آوردن آنها، داخل خانه هاي شهروندان مي شده و لباسهاي زنانه را سرقت مي کرده است.

پناه گرفتن سارق در اداره پليس
مردي که در شهر ريورتون ايالت ويومينگ آمريکا يک بطري نوشيدني را سرقت کرده بود براي ادامه برنامه سرقتش مسير خوبي را انتخاب نکرده بود.اين فرد 26 ساله پس از اينکه داخل يک سوپر مارکت شد و بطري نوشيدني را دزديد به سرعت از آنجا خارج و وارد يکي از ساختمانهاي مجاور شد که از قضا ساختمان پليس شهر بود. ورود او به ساختمان در دوربينها ثبت شد و اين سارق بدشانس خيلي زود دستگير شد.

سارق با وجدان
سارق با وجداني که به خانه زن مسني در آلمان دستبرد زده بود، در محل سرقت منتظر ماند تا مأموران پليس به آنجا بيايند و او را بازداشت کنند.به گزارش خبرآنلاين، در اين حادثه سارق 41 ساله از منزل يک زن مسن 91 ساله سرقت کرد، اما بعد از ارتکاب سرقت تا حدي احساس عذاب وجدان کرد که در مقابل در خانه ايستاد و منتظر ماند تا مأموران پليس به محل برسند.

نجات معجزه آسا
يک راننده خوش شانس در چين پس از سقوط خودرو سواري اش از ارتفاع 6 متري به شکل عجيبي زنده ماند.
اين فرد زماني که در يک پارکينگ مرتفع طبقاتي مشغول جابجا کردن خودرو بود در عوض ترمز روي پدال گاز پايش را فشار داد و خودرو اتوماتيک با عبور از حصار به پايين سقوط کرد اما راننده و پسر 5 ساله او زنده ماندند.

بهمن 8 نفر را کشت
امسال افغانستان شاهد يکي از مرگبارترين زمستانهاي دهه اخير است.
به گزارش ايسکانيوز، در اين بين، گذرگاه «سلنگ» که محور ارتباطي «کابل» به ولايتهاي شمالي افغانستان به شمار مي آيد زير موج بهمن قرار گرفته است و طي دو روز گذشته سرنشينان دهها خودرو گرفتار شدند و بر اثر ريزش بهمن در همين گذرگاه کوهستاني، تاکنون هشت نفر کشته و بيش از 40 نفر زخمي شده اند.

غرامت يک ميليون دلاري
يک زن سعودي از يک هتل پنج ستاره در «جده» به دليل نيش پشه درخواست غرامت پنج ميليون ريال سعودي، معادل يک ميليون و 300 هزار دلار کرد.به گزارش ايسنا، اين زن مدعي است، هنگام اقامت در اين هتل بارها از جانب پشه هاي مزاحم آزار ديده و تمام بدنش پر از جاي نيش پشه هاست.

73 ساعت با ببرهاي گرسنه
سه نفر از اهالي يکي از مناطق شمال غرب چين با ورود به محل نگهداري ببرهاي گرسنه و وحشي در يک پارک سفري در اين کشور و اقامت 73 ساعته در اين منطقه، رکورد جديدي را به نام خود در کتاب رکوردهاي گينس به ثبت رساندند.
به گزارش ايسنا، «لي هانگ»، «کوژيائويتان» و «منگ زي هوئي» سه نفر از استان «شانگژي» در شمال غرب «چين» با اقامت 73 ساعته در منطقه حفاظت شده ببرها در پارک سفري اين ناحيه رکورد جديدي را در کتاب رکوردهاي گينس به نام خود به ثبت رساندند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر