۱۳۸۸ شهریور ۸, یکشنبه

باج خواهی یك نماینده از وزرای پیشنهادی

تحركات یك نماینده مجلس كه كارنامه ای نامطلوبی در زمینه سوء استفاده از بیت المال و رانت خواری دارد، پس از معرفی وزرای پیشنهادی به موضوعی جذاب در میان نمایندگان تبدیل شده است.

به گزارش جهان ،این آقای نماینده كه از قضا رئیس یكی از كمیسیون های مجلس نیز هست در سالیان گذشته به دلیل صدور چك های برگشتی و نیز رانت خواری و استفاده از لابی نمایندگی خود دوستان و نزدیكان را به ثروت های بادآورده زیادی رسانده بود در این دوره از نمایندگی خود نیز در ادامه مشی سابقش با ترویج اشرافی گری و هزینه تراشی های بسیار برای بیت المال اعتراضات بسیاری را در داخل و خارج از مجلس به وجود آورده است.

اما در این میان، ارتباطات مشكوك و رانت خواری وی از چند دستگاه پول ساز دولتی هم از موضوعاتی است كه به تشكیل پرونده برای وی در كمیسیون اصل نود مجلس انجامیده است.

بنابراین گزارش، این نماینده در حال حاضر و در اولین روزهای معرفی كابینه با اصراری خارج از وصف به مخالفت با وزرایی پرداخته كه روی خوشی به وی نشان نداده اند. در عین حال حمایتهای جانانه از تنها وزیر پیشنهادی كه سابقه محكومیت قضایی دارد در دستور كار این نماینده وظیفه شناس قرار گرفته است.

البته تعمیم مواضع خود به نقل از تمام اعضای كمیسیون مربوطه اش همواره با تكذیب آنان مواجه می شود، و با توجه به سوء شهرت وی در بین نمایندگان، این گونه جوسازی های وی كه با هدف امتیاز گرفتن از وزرای پیشنهادی صورت می گیرد چندان طرفداری در مجلس ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر