۱۳۸۸ اسفند ۸, شنبه

خبرهای کوتاه (شنبه)

معاوضه فرزندان با طوطي!
زني که دو فرزندش را با يک طوطي کاکل سفيد و 175 دلار پول نقد عوض کرده بود در نيواورلئان آمريکا دستگير شد.
اين زن پس از اينکه آگهي فروش اين طوطي را در روزنامه ديده بود با زوج صاحب آن تماس گرفته و پيشنهاد داده بود بچه را به مبلغ 2 هزار دلار از او قبول کنند، اما زماني که با پاسخ منفي صاحبان پرنده مواجه شده بود در نهايت راضي شده بود بچه ها را تحويل اين زوج داده و طوطي را در کنار 175 دلار پول قبول کند.
اين زن و زوج خريدار بچه ها هر کدام به پنج سال زندان محکوم شده اند.

قتل در کلاس درس
يک دانش آموز مصري که با همکلاسي خود به خاطر نشستن روي صندلي در کلاس درس دچار اختلاف شده بود، او را با چاقو کشت.به گزارش خبرآنلاين، اين حادثه در
مؤسسه آموزش حرفه اي استان قليوبيه مصر رخ داد و کريم 17 ساله روي يکي از صندلي ها در کلاس نشست. در اين هنگام دانش آموزي به نام «عادل» از او خواست از روي صندلي برخيزد.
در اين لحظه اين دو نفر بر سر اين موضوع با هم درگير شده و «عادل» با چاقو چند ضربه به همکلاسي خود زد و او را به قتل رساند.

مرگ خانواده 6 نفري بر اثر صاعقه
دپارتمان آتش نشاني «کيپ شرقي» در آفريقا اعلام کرد: در پي برخورد يک صاعقه به يک منزل مسکوني در يک روستا در اين کشور اعضاي يک خانواده شش نفري جان خود را از دست دادند.
به گزارش ايسنا، رئيس دپارتمان آتش نشاني «کيپ شرقي» در مصاحبه اي با رسانه هاي محلي اين کشور، عنوان کرد: بر اثر برخورد صاعقه ناشي از وقوع طوفان و تندر در روستاي «جس» در منطقه «سولو» در اين کشور اعضاي شش نفره يک خانواده در آتش سوختند.

مرگ مربي با نهنگي دست آموز
يک نهنگ، مربي با تجربه خود را در نمايش آبي بين المللي در«اورلاندو» آمريکا به قتل رساند.
به گزارش فارس، «داون برنکيا» ، قرباني 40 ساله و يکي از قديمي ترين مربيان پارک است.
يکي از حاضران در اين نمايش گفت: مراسم تازه آغاز شده بود که نهنگ به سرعت از زير آب بيرون آمد، بدن مربي را از قسمت کمر به دهان گرفت و در هوا تکان داد و او را کشت.

خروج قطار از ريل با 8 مجروح
مقامهاي حمل و نقل ريلي کانادا اعلام کردند: در پي خروج يک قطار مسافربري از ريل در ايالت «کبک» اين کشور هشت نفر از 120 سرنشين اين قطار مجروح شدند.
به گزارش ايسنا، «اشلي دويل»- سخنگوي خطوط ريلي VIA در کانادا- در مصاحبه اي با رسانه هاي دولتي اين کشور، عنوان کرد: در پي خروج يک قطار مسافربري از ريل در جنوب ايالت «کبک» هشت نفر از سرنشينان اين قطار دچار جراحت شدند که وضعيت يکي از مجروحان وخيم گزارش شده است.

21 کشته و 50 مجروح در آتش سوزي کارخانه پارچه بافي
مقامهاي پليس « بنگلادش» اعلام کردند: در پي وقوع آتش سوزي در يک کارخانه پارچه بافي در شمال اين کشور، دست کم 21 نفر جان خود را از دست داده و 50 نفر ديگر نيز مجروح شدند.
به گزارش ايسنا، در گزارش رسانه هاي « بنگلادش» آمده است در پي وقوع اين آتش سوزي که بيش از دو ساعت به طول انجاميد، کارخانه اي در منطقه «قاضي پور» واقع در 50 کيلومتري شمال «داکا»- پايتخت اين کشور- به طور کامل در آتش سوخت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر