۱۳۸۸ آذر ۱۷, سه‌شنبه

در این عکس خارج از این بحث که باید شناسائی بشوند و به جزای کارهاشون برسند نکته بسیار جالبی وجود دارد که خواستم شما هم به آن دقت کنید…..

دراین عکس که ازسایت بی بی سی برداشتم نشان می دهد که سربازان گمنام و رهروی ولایت که سنگ به سوی دانشجویان می اندازند و قلاب سنگ هاشوم چنان محکم تو دستشون گرفتند که انگار می خواهند سر چند تا بعثی را نشونه بگیرند و یکیشون هم اون جلوتر داره داد میزنه و فرمان آتش میدهد..
حالا نکته مهم ازنظر من سن و سال اینهاست ، من تا حالا ندیده بودم که بچه های ۱۷-۲۰ ساله را بیارن برای ضرب و شتم مردم اون هم این تعداد و این فقط یک چیزو به من اثبات می کنه که به قوله عمو سازگارا بسیج حسابی ریزش کرده و دولت بدجوری تو گل در جا زده که نیروی انسانی خودشو از دست داده و حالا روی آورده به فریب بچه های نوجوان.

نکته بعدی : جدیدن نه به خاطر انفولازای خوکی و یا گاز اشک آور که حد اقل در این عکس ما چیزی از آن نمی بینیم ولی بسیجیها با نقاب به صحنه می آیند و این هم به نظر من فقط به خاطر ترس از شناسائی شدن است و باز هم نشون میده ریزش در بسیج بیشتر شده ( نیروهای بسیج سابق که اگه واقعا تنها ۱۰ درصد به این حکومت ایمان داشتند مثل زمان جنگ بدون ترس جلوی دشمن می ایستادند) اینها همه ثابت می کنه که داریم به هدف میرسیم واندکی صبر سحر نزدیک است.

16azarbasiji

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر