۱۳۸۸ آذر ۷, شنبه

قطعه ۲۵۷، جایی که بچه ها کنار هم آرمیده اند

پروین فهیمی مادر سهراب اعرابی پس از گذشت نزدیک به ۱۶۰ روز از گذشته سهراب ، روزهای انتظار و قطعه ۲۵۷ بهشت زهرا جایی که سهراب و بقیه بچه ها کنار هم آرمیده اند ، قطعه ای که فهیمی فرزندش سهراب و بقیه بچه ها را به ندا سپرده است سخن می گوید . فهیمی می گوید : ” هر روز ، هر دقیقه و هر لحظه از خدا می خواهم که به درد عذاب وجدان دچارشان کند .هیچی نمی خواهم جزاینکه عذاب وجدان بگیرند و بدانند که من هیچ وقت کوتاه نمی آیم و سکوت نمی کنم ، سکوت نخواهم کرد چون خون بچه ام و دیگران پایمال می شود . وظیفه مردم و مادران این است که نگذارند خون بچه های ما پایمال شود سکوت یعنی ظلم کردن در حق این بچه ها ” . پروین فهیمی می پرسد : ” برای من خیلی سئوال است که سهراب کجا کشته شده ؟ این سئوال را هنوز کسی پاسخ نداده ! می خواهم بدانم در زندان کشته شده در خیابان کشته شده ، آن چند روز کجا بوده ، بخصوص ان چهار روزی که تو نامه ی پزشک قانونی نوشتن ۲۹ تحویل دادند آن چهار روز کجا بوده؟ ۲۵ اگراین کشته شده آن چهار روز کجا بوده اصلا به او رسیدن، نرسیدن ، بچه من چی خواسته چی گفته هنوز وسایلش روهم تحویل ندادن هیچ کدام از وسایل را به من نداده اند یکی از آشنایان ما خواب دیده سهراب دنبال کفش هایش می گردد . خوب این ها آزارم می دهد اذیتم می کند نمی توانم سکوت کنم “. در بخشی دیگری از این تصاویر پروین فهیمی از فرزندش سهراب اعرابی می گوید :” سهراب عاشق صلح و ازادی بود با سیاست کاری نداشت اما این اواخر از ظلمی که می شد واقعا ناراحت بود و می گفت به ما توهین می کنند رییس جمهور مملکت به ما توهین کرده است . رییس جمهور مملکت ما رو خس و خاشاک دانسته ، ما که آینده این مملکت هستیم برای این مملکت ارزش نداریم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر