۱۳۸۸ شهریور ۲۳, دوشنبه

چه کسی ا ن را درامریکا هدایت خواهد کرد.

قرار است محمود احمدي نژاد اوائل مهر ماه به منظور شركت در شصت و چهارمين اجلاس سالانه مجمع عمومي سازمان ملل به نيویورک سفر كند. گفته مي شود دراین سفر نيز چون دفعات گذشته حمید مولانا او را در پشت پرده هدایت خواهد کرد ، ولي حمید مولانا کيست ؟ اين مطلب به سوالهاي اوليه در این مورد پاسخ می دهد
یکي از کشفیات بزرگ محمود احمدي نژاد فردی امریکائي ایرانی به نام حمید مولانا است که پس از چند دهه زندگی در امریکا به دين مبين اسلام فقاهتی مشرف شد و به جمهوري اسلامي آمد تا از مزایای مادی و معنوی آن بهره مند شود . این پروفسور ذوب شده در ولایت که سال گذشته رسما به مشاورت رئیس جمهور اسلامي گماشته شد در حال حاضر ضمن انجام ماموریتهاي آنچنانی برای تماسهای پشت پرده با محافل امریکائي ، در بنيادی به نام «بنیاد مولانا » که با بودجه ناچیز 329 میليون تومانی اهدائی مجلس شورای اسلامی از کیسه پر فتوت ملت به اوواگذار شده است در شمال شهر تهران سرگرم دعاگوئی و تهیه طرحهائی برای پياده كردن افكار خود در قالب برنامه پنجم توسعه تحت عنوان «نظام رسانه‌هاي اسلامي» است .




از کرامات ديگر این پروفسور دو ملیتی ،اشتغال به نویسندگي و یادداشت نویسی در روزنامه کيهان ، بغل دست رفیق گرمابه و گلستانش [ حسین شریعتمداری ] است . دکتر مهدي خزعلی فرزند آیت الله خزعلی که اکنون در زندان آب خنک می خورد در وبلاگش می نویسد « حمید مولانا یا به تعبیر کیهان" پروفسور حمید مولانا" کیست؟ بیش از نیم قرن در آمریکا چه می کرده است؟ این 30 سال بعد از انقلاب کجا بود؟ رابطه او با کیهان چیست؟ نام اصلی و قبلی او چه بوده است؟ سابقه خانوادگی و حسب و نسب او چیست؟ آیا حقیقت دارد که تابعیت آمریکا دارد؟ چگونه است که از راه نرسیده مشاور رئیس جمهور ضد آمریکایی می شود و از همه انقلابیون انقلابی تر و از همه مسلمانان مسلمان تر است؟ ارتباط سازمانی او و احمدی نژاد چیست؟ و هزار سئوال دیگر»



آش پروفسور مولانا در جمهوری اسلامی به حدي چرب است که رژیم فقاهتی رسما با برگزاری مجالس آنچنانی از او تجلیل می کندو خبرگزاري فارس با انتشار خبری با عنوان «همايش نكوداشت پروفسور حميد مولانا» گزارش تکریم خبرگزاری جمهوری اسلامي و چند دستگاه دیگر وابسته به رژیم از این عزيزدردانه ر با بوق و کرنا اعلام مي کند حضرت استادی در باره اندیشه های اسلامخواهانه خود کتاب هم نوشته اند .البته استادی برای این کتابنویسی سرشان به توبره و آخور بند بوده و و بر اساس دلايل موجود حق تالیف کتاب «الگوي مطبوعات و رسانه اسلامي» را با چند جا از جمله « مرکز پژوهشهای مجلس » و «پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي» معامله کرده و وجوه دریافتي را به جهاز هاضمه اسلامی بي در وپیکرش سرزیر کرده است .

ربودن عنوان دلالی رژیم از همپالکی محترمشان امیر احمدی] مسابقه «تجديد روابط با امریکا» از شاهکارهاي ديگر حضرت استادی است که بی اختيار انسان را به یاد سروده مشهور « دزدی که نسیم را بدزدد دزد است » می اندازد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر