۱۳۸۸ شهریور ۲۲, یکشنبه

پشت پرده تخریب سید حسن خمینی چیست ؟


پارلمان‌نیوز:سایت بنیاد امتداد مهر که به اسفندیار رحیم مشایی نزدیک است مدعی شد حجه الاسلام سید حسن خمینی اعلام کرده است در انتخابات آینده ریاست جمهوری نامزد خواهد شد.

به گزارش شفاف، این اقدام سایت نزدیکان مشایی در حالی است که پیشتر نیز یک خبرگزاری حامی دولت مدعی شده بود احمدی نژاد قصد دارد در انتخابات آینده ریاست جمهوری از نامزدی اسفندیار رحیم مشایی حمایت کند . حتی سایت یاران خورشید که به مشایی نزدیک است نیز مدعی شده بود دلیل مخالفت ها با معاونت اولی رحیم مشایی ترس از احتمال بالای پیروزی وی در انتخابات دوره یازدهم است .

اما انتشار اخباری درباره نامزدی حجه الاسلام سید حسن خمینی در انتخابات آینده ریاست جمهوری که 4 سال تا آنزمان باقی مانده کاملاً مشکوک به نظر می رسد .

برخی تحلیلگران سیاسی معتقدند عده ای تلاش دارند تا پای سید حسن خمینی را نیز به معرکه درگیریهای سیاسی بکشانند تا وی را فردی جناحی و سیاسی نشان دهند و تخریبش کنند . اما سکوت وی درباره مسائل سیاسی مانع از این اقدام شده است . لذا اعلام نامزدی سید حسن خمینی در انتخابات 4 سال آینده و پیوند دادن نام وی با نام های اصلاح طلبان احتمالاً با هدف آغاز پروژه تخریب سید حسن خمینی آغاز شده است .
اما با وجود این تحلیل ها هنوز مشخص نیست چرا از ابتدای نا آرامی های اخیر در تهران برخی حامیان دولت تلاش زیادی کردند تا پای وی را به وسط میدان بکشانند و تخریبش کنند ؟ واقعاً پشت پرده اصرار برای تخریب نماد امروز خانواده خمینی چیست ؟ از تخریب سید حسن خمینی چه سودی عاید این افراد می شود ؟ چرا به هر قمیتی باید پای وی به وسط میدان کشیده شود و پروژه تخریبش کلید بخورد ؟

متن خبر ثانیه نیوز ارگان اینترنتی ستادهای امتداد مهر احمدی نژاد بدین شرح است :

حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید ‌حسن خمینی نامزدی خود را اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار ثانیه‏ نیوز، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید‌ حسن خمینی نامزدی خود را برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اعلام كرد.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید‌ حسن خمینی فرزند یادگار امام(ره) رسما در جمع تعدادی از اعضای مجمع روحانیون مبارز، نامزدی خود را برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اعلام كرد.

وی با تحلیل شرایط موجود و آینده گفت: من 30 میلیون رای دارم. نخبگان مرا جزو اصلاح‏طلبان و مردم به دلیل ارتباط با خانواده امام (ره)، فراجناحی می‏دانند.

بر اساس این گزارش سید محمد خاتمی پیشنهادات خود را در مورد كاندیداتوری حجت الاسلام والمسلمین سید‌حسن خمینی را ابراز داشت و گفت: شما باید یك فرایند را طی كنید كه این فرایند در عرصه سیاسی از انتخابات مجلس نهم آغاز می‏شود. شما در این انتخابات سرلیست اصلاح‏طلبان خواهید بود و با رای بالایی كه قطعا می‌آورید مدتی به عنوان رئیس مجلس مطرح خواهید بود و بعد از آن بستر برای حضور شما در انتخابات ریاست جمهوری آماده می‏شود.

وی افزود: علاوه بر ظرفیت ریاست مجلس، شما در جایگاه فعلی به خوبی می‏توانید از تریبون‏های مختلف مثل نمازجمعه، صداوسیما و.. استفاده كنید.

وی اضافه كرده است: جنابعالی باید از هر عرصه‏ای جهت حضور اجتماعی بهره‏مند شوید و چهره به چهره با جوانان مخصوصا دانشجویان ارتباط بگیرید وشركت در سفرهای استانی، كنگره شهیدان و.. را موضوع جدی بدانید.

سید محمد خوئینی ‏ها با مثبت ارزیابی كردن كاندیداتوری حجت الاسلام والمسلمین سید‌حسن خمینی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، این حركت را انقلابی بزرگتر از انقلاب امام ذكر كرد.

وی تاكید كرد: هیچ فردی از نظام نمی‏تواند سید حسن آقا را شكست دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر