۱۳۸۸ مرداد ۱۹, دوشنبه

پیروز باد سبز صداقت بر سیاهی نیرنگ

سالها بود كه امید سبز ، صداقت سبز ، شور سبز و دوستی و صمیمیت سبز در فضای آكنده از فریب و دروغ و كینه رنگ باخته بود و تو با آمدنت بار دیگر طعم سبز امید را در زیر آبی آسمان صداقت چشاندی.

تو را می ستایم كه امپراتور دروغ نیز نتوانست با همه نیرنگ و فریبكاری‌اش زلال سبزت را به تیرگی بیالاید . آنگاه كه بر آشفتی و به حق هم بر آشفتی و انگشت اعتراض بسوی امپراتور دروغ نشانه رفتی و به او گفتی كه آمده‌ام تا تو و تفكر تو نباشد ، صلابتت را ستایش كردم كه جانا سخن از زبان ما می‌گفتی. ای كه در كنار تو بودن امنیت سبز باغستان ایمان را برایمان تداعی می‌كند، پاكی و صداقتت را با تمام وجود باور دارم.

صرف حضور تو چه با شكوه و چه با قدرت قدیسان دروغین و بت‌های ساخته دست نفاق را از اریكه قدرت به پایین كشید و به همه نشان داد كه فرق بزرگی است بین پاكی و درستی و نجابت واقعی و طبل‌های توخالی و فریبكاری پوشالی. تو آمدی و چه خوب آمدی . تو آمدی و چه سبز آمدی. تو كه از سلاله نجابت و شهامتی. تو كه هنوز بوی خاكریزهای شلمچه و نیزارهای هور الهویزه را می‌دهی .با آمدنت امپراتور دروغ بر خود لرزید و كنگره‌های كاخ ریا و تزویر ترك بر داشت . ای كاش زود تر آمده بودی و این همه ستم بر ما نمی‌رفت.

همواره سر افكنده فرزندانمان بوده‌ایم و این نسل بازی خورده مظلوم.تو آمدی و برایمان حیثیتی تازه خریدی و ما می‌توانیم امروز بار دیگرمقابل فرزندانمان به گذشته سبزمان افتخار كنیم و سرها را بالا نگاه داریم و با شجاعت اعلام نماییم كه ما از جنس توایم و از نژاد تو نه نژادی دیگر، به سبزی خو كرده‌ایم و تن به سیاهی نمی‌دهیم.

امروز با حضور تو و در كنار تو و در زیر بیرق سبز اندیشه تو می‌توانیم حساب خود را از سیاه اندیشانی كه از سی سال پیش تا كنون بر مركبی از حیله و خدعه و خرافه تاخته‌اند و حتی از مخدوش ساختن و وهن دین خدا نیز ابایی نداشته‌اند جدا نماییم و در مقابل فرزندانمان از این قوم هتاك و پرده در برائت بجوییم.

حتی اگر در سایه زر و زور و تزویر امپراتور دروغ، تو پیروز انتخابات نشوی، ما از همین امروز می‌توانیم صدای شكستن دیوارهای شیشه‌ای قصر امپراتور دروغ را بشنویم و این پیروزی واقعی را به جشن بنشینیم و بر این لطف الهی شكرگزار باشیم.
ای بزرگ سبز پوش كه شایستگی آن نام بزرگ را نیز داری ، ما آمده ایم تا دستانت را به پاس همه زحماتی كه در گذشته كشیده‌ای بفشاریم و همراه با تو فریاد كنیم كه هیهات من الذله.

می‌دانیم كه تو نیز با استعانت از حسین ابن علی (ع) و با یاری جستن از بزرگ مرد عرصه شهادت و شهامت با نیت سبز خویش كه همانا كمك به دین محمد (س) است و نجات آن از دست تحجر و خرافه پروری به میدان آمده‌ای. ما به وظیفه خود عمل خواهیم كرد و معتقدیم در هر صورت برنده واقعی سبز ایمان است بر سیاهی جهل و نادانی.
ما شكستیم آنچه را كه باید می‌شكستیم و این پیروزی از هر پیروزی دیگر بزرگ تر است. این بذرهای سبزی كه امروز برخاك پهناور ایران عزیز پاشیده شد روزی به نهال ها و در نهایت درختان سبز تناوری تبدیل خواهند شد كه با هیچ تبری به زیر نخواهند آمد.

ح

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر